فروش پنجره یو پی وی سی کشویی در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
فروش پنجره یو پی وی سی کشویی در قم
چهار شنبه 5 بهمن 1401 ساعت 8:33 | بازدید : 44 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

فروش پنجره یو پی وی سی کشویی در قم 

در هنگام تهیه پنجره کشویی ریلی و یراق آلات آن، به کیفیت این غلطک توجه ویژه ای داشته باشید. و از خرید پنجره هایی با غلطک کشویی بی کیفیت و ارزان قیمت اجتناب نمایید. استفاده از غلطک و دیگر یراق آلات بی کیفیت و ارزان قیمت، با گذشت مدتی حتی کوتاه، کارایی پنجره دوجداره را مختل خواهد کرد و هزینه های بیشتری را متحمل می کند.

در پنجره های کشویی قم ابعاد قاب های آن باید طوری طراحی شود که در حالت باز ناحیه ای از شیشه ها بین دو قاب گیر نکند. زیرا در این صورت پس از مدتی آن قسمت از شیشه کدر شده و زیبایی خود را از دست می دهد.

پنجره یو پی وی سی کشویی

تفاوت میان پنجره دوجداره کشویی و لولایی

  • پنجره‌های دوجداره کشویی معمولاً پروفیل‌های بازسازی ندارند.
  • در انواع مختلف پنجره‌های کشویی به دلیل این‌که ساختار آن‌ها پروفیل است، ضخامت شیشه‌های دوجداره و در نتیجه فاصله بین جداره‌ها کمتر است، و میزان گاز آرگون که می‌تواند بین این جداره‌ها قرار گیرد کمتر می باشد. همین موضوع باعث می‌شود که عایق پنجره دوجداره ، عایق مناسبی نباشد.
  • یکی دیگر از دلایلی که در کم شدن میزان عایق و پنجره‌های کشویی موثر است وجود ریلی است که در زیر لنگ این نوع پنجره ‌ها قرار دارد که فاصله زیادی بین لنگی و فریم پنجره ها ایجاد می‌کند.
  • پروفیل های مورد استفاده شده در انواع مختلف پنجره‌های کشویی تک ریل، ضخیم ‌تر از انواع پنجره‌های لولایی می باشد و از لحاظ زیبایی و ظاهری، زیبای کمتری نسبت به پنجره‌های لولایی دارد‌.
  • در انواع مختلف و پنجره دوجداره لولایی به دلیل این‌که برای باز و بسته کردن این پنجره‌ها از لولا استفاده می‌شود میزان اصطکاک بسیار کم است، و این پنچره ها در مقایسه با پنجره های کشویی قم راحت تر باز و بسته میشوند.

قیمت پنجره دوجداره کشویی قم 

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره کشویی قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 110
:: بازدید سال : 248
:: بازدید کلی : 248